Мелітопольська черешня стане офіційним брендом

Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Слідкуйте за новинами у Telegram

В Україні завершується реєстрація ще одного продукту з історичним географічним походженням - «Мелітопольська черешня». Це перша українська ягода, яка отримає реєстрацію як географічний бренд і має право на визнання в Євросоюзі.

Про це на своєму порталі повідомляє агропромисловий комплекс України. Заявку, що до реєстрації подала «Асоціація виробників мелітопольської черешні». Перед цим вони співпрацювали з Мін агрополітикою, Мін економікою та проєктом підтримки ЄС «Підтримка розвитку системи географічних позначень в Україні».

Мелітопольська черешня - товар елітного класу, плоди якої збирають вручну. Ягоди характеризується багатим ароматом і смаком, збалансованим вмістом цукру і кислоти, а також відмінними товарними властивостями.

Остаточно зареєструвати мелітопольську черешню обіцяють в кінці липня.