Мелітопольська школа взяла участь у екологіному проєкті "Мішечок"

Мелітопольська школа взяла участь у екологіному проєкті "Мішечок"

Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради узяла участь у проєкті «Мішечок», щоб сприяти поширенню серед громадськості екологічного мислення та звичок.

Еконапрям є одним із пріоритетів школи. Два роки тому школа стала фіналістами проєкту Zero Waste School та отримали прес для відходів, другий рік йде робота над проєктом «Healthy Schools», одним із пріоритетів якого є створення безпечного шкільного середовища. Цього року долучилися до боротьби з поліетиленовими пакетами.

У проєкті взяли участь діти, батьки, вчителі. Усі вони створили екоторбинки та мішечки, які є чудовою альтернативою таким поширеним нині пакетам. Учасники проєкту виготовили різноманітні торбинки, які використовуватимуться у повсякденному житті:

- сумки для покупок (не варто щоразу купувати поліетиленові пакети при відвідинах магазину, краще взяти із собою стильну сучасну сумку);

- торбинки-рюкзачки для зберігання спортивної форми, взуття (захопіть із собою на урок фізичної культури форму в індивідуальному стильному рюкзачку, який ні з чим не переплутаєш, а значить – не принесеш додому чужі речі в одноманітному поліетиленовому пакеті);

- мішечки для зберігання продуктів (круп, цукерок тощо);

- торбинки-мішечки для збереження іграшок (тепер наші учні та їхні молодші братики і сестрички мають, де зберігати свої іграшки);

- сумочки та торбинки для подарунків (тільки уявіть, як приємно отримати подарунок на свято не в одноразовому пакеті, а торбинці, пошитій саме для тебе);

- мішечки-клатчі для прогулянок (дуже стильний аксесуар для дівчаток);

- торбинки для дрібничок (тепер є де зберігати ґудзики, бісер, нитки тощо);

- мішечки-ігри (як не дивно у мішечках можна не тільки щось зберігати, а й використовувати їх як поле для гри у хрестики-нолики, або виготовити для зберігання гри екодоміно з камінчиків).

Як бачимо, використання екологічних, стильних, яскравих торбинок та мішечків можливе в абсолютно різноманітних сферах життя. Це дозволяє не лише додати барв у повсякдення, а й допомогти нашій чудовій природі, зробити середовище існування людини більш безпечним. Загалом у школі навчається 678 дитини, з них взяло участь у проєкті 162 дитини тобто 24%, від загальної кількості дітей. З них 99 дівчат та 63 хлопців. Педагогічний колектив теж не лишився осторонь. До проєкту долучилося 9 вчителів. Були й класи-рекордсмени по пошиттю торбинок: 3 б клас з найбільшою кількістю учасників, а також 2 б клас з найбільшою кількістю мішечків.

Найбільшу кількість робіт виготовили : Вінніков Артем (11), Усатова Катерина (5), Кулик Поліна (5), Хатакова Анастасія (5), Василькова Яна (5), Васильков Олександр (5), Цвиндра Матвій (5). Варто звернути увагу на участь учнів молодшої ланки 1-4 класи. Вони самостійно та в кооперації з сестрами, мамами та татами долучилися до проєкту. Таким чином екоідеї поширювалися не тільки серед учнів, а й дорослих. Завдяки проєкту об’єдналися люди різних поколінь, що сприяло партнерству між усіма учасниками освітнього процесу. Діти під час виготовлення торбинок могли взаємодіяти зі своїми рідними та навчатися новому. Це актуально, адже у нашій школі реалізується проєкт «Школа-Дитина-Родина».

Діти середньої та старшої ланки демонстрували турботу про своїх рідних, бо свої роботи вони віддавали на їх потреби. Наприклад, шили торбинки для молодших братиків та сестер, створювали мішечки, в яких малята будуть носити спортивну форму. Під час реалізації проєкту діти змогли не тільки подбати про екологію, а й розкрити свій творчий потенціал. Так, багато дітей перетворити мішечок на справжнє художнє полотно. На виробах наших учнів можна побачити написи, казкового равлика, емблему школи, художній розпис. Торбинки прикрашені вишивкою, бісером, мереживом, аплікаціями з тканин та іншим. Деякі учні так захопилися, що не тільки пошили мішечки, а й записали майстер-класи, щоб показати: для створення екологічної торбинки не потрібно мати якісь неймовірні навички, пошити її може кожен. Чого вартий майстер-клас від Гогунської Софії (3 клас) та Постола Єгора (5 клас).

Школярі цілими родинами брали участь у проєкті, наприклад: - родина Усатових, де взяли участь 4 дитини (2-8 клас); - родина Секішових, 3 дитини; - та ще багато родин, де участь брали декілька дітей.

На перебіг проекту вплинув карантин, тому спілкування щодо нього відбувалося онлайн та у месенджерах. Для координації був призначений координатор. Була сформована добірка робіт, для того щоб можна було її переглянути і запозичити ідеї. Перебіг участі у проєкті висвітлювався на сторінці школи у Facebook (1273 учасники) та сайті школи, що сприяло поширенню екологічної свідомості не тільки серед шкільної громади, а й серед представників інших регіонів України. Усім учасникам проєкту висловлена подяка за турботу про екологію. Дітьми та вчителями було пошите, те що потрібно саме їм і саме зараз, тобто кожний виріб буде використовуватися, а не просто лежати у шафі. І якщо у майбутньому дітям чи дорослим буде потрібен мішечок, вони вже знатимуть як його виготовити. 

новини Мелітополь
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Комментарии