• Главная
  • Українці можуть користуватися своїм інтернетом у "Національному роумінгу": інструкція
17:30, 13 марта

Українці можуть користуватися своїм інтернетом у "Національному роумінгу": інструкція

Українці можуть користуватися своїм інтернетом у "Національному роумінгу": інструкція

В рамках національного роумінгу абоненти українського зв'язку можуть користуватись мобільним інтернетом Kyivstar, Lifecell та Vodafone. При цьому тарифікація послуг зберігається відповідно до плану оператора.

Про це повідомили в спільному пресрелізі українських операторів Київстар, Vodafone Україна та lifecell.

"Відтепер абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а і мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті", - йдеться у повідомленні.

Оператори пояснили це тим, що в такий час наявність мобільного інтернету не менш важлива за дзвінки, адже дозволяє бути на зв’язку з близькими онлайн та перевіряти актуальні новини.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається – необхідно здійснити ручні налаштування.

Користувачам Київстар та Vodafone потрібно здійснити ручні налаштування на смартфоні: Відключити автовибір мережі на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі. Після цього:

  • Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell.
  • Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
  • Перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.

Підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Для того, щоб всі абоненти мали доступ до зв’язку оператори радять:

  • вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі;
  • у налаштуваннях смартфону можна заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
  • встановити меншу якість відео у YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
  • за наявності варто використовувати Wi-Fi.

Також абонентам важливо раз на день намагатися під'єднуватися до мережі свого оператора. Це можна зробити вручну або увімкнути автовибір мережі.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#056 #Днепр #новости Днепр #война #новости Украина #сайт Днепра #Kyivstar #Lifecell #Vodafone
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Объявления
live comments feed...