• Головна
  • Кіберполіція попереджає про атаки, спрямовані на отримання доступу до облікових записів Telegram
20:19, 5 квітня 2022 р.

Кіберполіція попереджає про атаки, спрямовані на отримання доступу до облікових записів Telegram

Кіберполіція попереджає про атаки, спрямовані на отримання доступу до облікових записів Telegram

Злочинці розповсюджували повідомлення з посиланнями на начебто вебсайт Telegram для отримання несанкціонованого доступу до облікових записів згаданого сервісу, в тому числі з можливістю перехоплення одноразового коду з SMS.

Про це повідомляється на сайті Кіберполіції. 

Фахівці Департаменту кіберполіції та Урядової команди реагування на комп’ютерні надзвичайні події України CERT-UA дослідили цільові атаки на громадян України. У результаті подібних атак зловмисники викрадають дані сесії, перелік контактів та історії листування.

Українські кіберфахівці заблокували хостинг, з якого велися атаки, однак зловмисники «переїжджають» на хостинги рф.

Закликаємо бути пильними та у жодному разі не переходити за підозрілими посиланнями. Також варто встановити додатковий пароль для двоетапної автентифікації в Telegram (разом із кодом, що надходить SMS).

Додатково необхідно у налаштуваннях Телеграму завершити усі сеанси, крім поточного.

У разі отримання подібних повідомлень просимо терміново інформувати суб'єкти забезпечення кібербезпеки України з метою вжиття невідкладних заходів з блокування шкідливих вебресурсів.

Індикатори компрометації:

hxxps://telegram.org.security[.]ohsxy.com/?access=true&check= security-check.telegram.org.ohsxy[.]com telegram.org.security.ohsxy[.]com ohsxy[.]com telsec[.]org 45[.]150.67.87

193[.]106.191.202

Кіберполіція попереджає про атаки, спрямовані на отримання доступу до облікових записів Telegram, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Україна #військоваАгресіяРФ #кіберполіція #телеграм #кібератаки
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...