• До Землі наближається астероїд: чи становить він загрозу
16:00, 4 червня 2022 р.

До Землі наближається астероїд: чи становить він загрозу

6 червня астероїд у три рази більший за синього кита пролетить повз Землю. За даними NASA небесне тіло рухатиметься зі швидкістю понад 16 000 миль/год (26 000 км/год).

Про це повідомляє редакція з посиланням на Live Science.

Астероїд під назвою 2021 GT2 має безпечно розминутися з нашою планетою на більш ніж 2,2 мільйона миль (3,5 мільйона кілометрів) — або приблизно в 10 разів більше середньої відстані між Землею та Місяцем.

Астрономи вперше виявили космічну породу минулого року та оцінили її розмір від 121 до 272 футів (37 до 83 метрів) в ширину. Хоча ці розміри звучать дуже великими — від одного до трьох разів більше за довжину синього кита — це недостатньо, щоб вважатися потенційною небезпекою для Землі.

2021 GT2 є астероїдом класу Aten, тобто він обертається навколо Сонця ближче, ніж Земля (у цьому випадку раз на 342 дні), і його орбітальний шлях перетинає орбіту Землі. Астрономам відомо понад 1800 таких астероїдів, багато з яких вважаються потенційно небезпечними.

Після 6 червня його наступне близьке наближення до Землі відбудеться 26 січня 2034 року, коли астероїд пройде в межах 9 мільйонів миль (14,5 мільйонів км) від нашої планети — значно далі, ніж те, що відбудеться в понеділок.

Астероїд вважається близькоземним об’єктом — термін, що надається астероїдам і кометам, які обертаються на відстані 1,3 астрономічних одиниць від Сонця (Астрономічною одиницею є відстань між Землею і Сонцем, приблизно 93 мільйони миль або 149,6 мільйона км.).

NASA відстежує десятки тисяч цих об’єктів, передбачаючи траєкторії кожного з них від сьогоднішнього дня до сотень років у майбутнє. На цей час астрономи не вважають, що якісь близькоземні об’єкти становлять загрозу для Землі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію