• Главная
  • Прогноз щодо ситуації з пальним найближчим часом
10:00, 13 июня

Прогноз щодо ситуації з пальним найближчим часом

Прогноз щодо ситуації з пальним найближчим часом

В Україні наприкінці квітня виник дефіцит пального. Для врегулювання ситуації 29 квітня уряд підвищив граничну вартість бензину та дизельне пальне на 40-43%. Та зараз ціни на пальне взагалі не регулюються, і спрогнозувати, якими вони будуть до кінця літа неможливо. Проте їхнього різкого підвищення не буде.

Про це повідомив паливний експерт, директор Консалтингової компанії "А-95" Сергій Куюн у коментарі "Фактам".

"З великою впевненістю можу сказати, що поки що не бачу передумов для здорожчання. Є у нас, так би мовити, запас міцності для того, щоб амортизувати подальше можливе подорожчання пального.

Якщо будуть якісь критичні сценарії – зараз лунають прогнози $140-150 за барель – у такому разі треба буде дивитися: може тоді щось і станеться. Але поки що у нас є $120-125 за барель, таких передумов для здорожчання бензину немає.

Відповідно, ускладнюється завдання пошуку цих обсягів для нас. Тому що у нас також споживання зростає. Ми бачимо, що потихеньку працює економіка. В аграрному секторі досить непогано минула посівна, і треба буде забирати цей урожай. А це означає, що буде навантаження на транспорт. І буде високий попит. Багато хто повертається зараз, це також впливає на транспортну інфраструктуру. Тому попит зростатиме, а шукати пальне буде ще складніше. Я думаю, що буде зберігатися така напружена ситуація з пальним.

Є черги (на АЗС, – ред.), хоча вони й не такі великі, як були у травні. Із позитивних новин – те, що ми вийшли на постачання обсягів, достатніх для критичної інфраструктури, для промисловості. Це найважливіше на сьогоднішній день. Відповідно, все, що буде зверху, вже надходитиме на ринок приватних споживачів. Саме в цьому сегменті споживання ми поки що бачимо недостатньо обсягів поставок. Сподіваюся, зможемо протягом місяця-двох покращити ситуацію, якщо не буде жодних "сюрпризів" та форс-мажорів", - сказав він

Своєю чергою, власник однієї з мереж АЗС Дмитро Льоушкін вважає, що нинішнє зростання споживання пального значно перевищує можливості постачання його усіма операторами. Впливати на ринок нафтопродуктів будуть і інші чинники. Тому новий виток дефіциту майже неминучий.

"Ціни злітають у Європі, нафта у відриві та пік попиту... Тут ми раптом, звідки не візьмись. Зі своїми караванами... бензолетами.

Опт уже плюсонув на гривню-три від регіону. Але найнапружніше, що ми поки що програємо постачанням зростання споживання. Збиральна наближається, фермери і дикий обсяг зростання перевезень. Все ж таки на колесах зараз і зерно і побутові товари. Логістики залізницею поменшало, вона незграбна, автотранспорт у фаворі, траси перевантажені... Але це все дизель... якого на таке споживання явно немає.

І особисто у мене тепер дизель викликає більше побоювань, аніж бензин, його потроху тягнуть, його треба не так багато, у порівнянні з дизелем", - написав він на своїй сторінці у Facebook.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#056 #Днепр #новини Дніпро #Дніпро #новости Днепр #новини Україна #бензин Україна #новини бензин #WOG
0,0
Оцените первым
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...