• Головна
  • Що робити, якщо світло зникло під час користування банкоматом чи терміналом, - АЛГОРИТМ
11:11, 24 грудня 2022 р.

Що робити, якщо світло зникло під час користування банкоматом чи терміналом, - АЛГОРИТМ

Що робити, якщо світло зникло під час користування банкоматом чи терміналом, - АЛГОРИТМ

В Україні продовжують екстрені відключення електрики. Це може застати зненацька, в тому числі коли ви користуєтесь банкоматом або терміналом.  Уявіть, ви приходите до терміналу покласти гроші на картку. Половину суми вже внесли, і раптом операція зірвалася через відключення світла. Що робити? 

Як повернути гроші, якщо при користуванні банкоматом або терміналом вимкнули електроенергію, пояснює прес-служба Мінреінтеграції з посиланням на ПриватБанк.

Треба:

  • зателефонувати на гарячу лінію 3700 і подати заявку на повернення коштів;
  • повідомити номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції.

Коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на карту.

Мінреінтеграції нагадує, що отримати готівку українці можуть не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну вам суму готівки. Отримати можна від 500 гривень, але не більше 6 000 гривень.

Також можна зняти готівку з карти в Укрпошті та на «Новій Пошті», звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини #кривийРіг #0564ua #війна
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...